Κυριακή 14 Φεβρουαρίου 2010

Κίκε Ερνάντεθ: "Είμαστε πολύ στεναχωρημένοι..."


 Κίκε Ερνάντεθ:
«Ήταν ένα πολύ δύσκολο παιχνίδι και το περιμέναμε έτσι γιατί ο Ατρόμητος είναι μια ομάδα που βρίσκεται σε μια πάρα πολύ καλή κατάσταση. Ακόμα κι έτσι ξέροντας τη δυσκολία του αγώνα νομίζω ότι είχαμε πολύ καλές στιγμές και κατά διαστήματα παίξαμε πολύ καλό ποδόσφαιρο. Υπήρχαν όμως και στιγμές που ο Ατρόμητος ήταν καλύτερος κι είχε τις ευκαιρίες. Είχαν και οι δυο ομάδες ευκαιρίες. Αλλά σημασία έχει το ποιες ευκαιρίες γίνονται γκολ. Είμαστε πολύ στεναχωρημένοι που χάνουμε και πάλι δυο βαθμούς με τον ίδιο τρόπο και στα τελευταία λεπτά. Αλλά δυστυχώς δεν μπορεί να κάνουμε κάτι άλλο και πρέπει να συνεχίσουμε»

Γιώργος Δώνης:
«Παρ’ ότι ισοφαρίσαμε στις καθυστερήσεις και πήραμε έναν πόντο εγώ προσωπικά θεωρώ ότι σήμερα χάσαμε δυο πόντους. Δεν το λέω για να υποτιμήσω τον αντίπαλο αλλά τα έχω με τη δικιά μου ομάδα. Δημιουργούμε σε κάθε παιχνίδι πάρα πολλές ευκαιρίες. Δύσκολα ομάδα χάνει τόσες ευκαιρίες εκτός έδρας και παρ’ ολίγο στο σημερινό παιχνίδι να φθάναμε και να μην παίρναμε τίποτα. Είναι ένα κομμάτι που πρέπει να το βελτιώσουμε ώστε νε έρχονται πιο εύκολα οι νίκες και τα καλά αποτελέσματα. Πέρα λοιπόν από την προσπάθεια των ποδοσφαιριστών μου που για ένα ακόμη παιχνίδι ήταν μεγάλη, αυτό που κρατάω από το σημερινό παιχνίδι είναι η αναποτελεσματικότητα που έχουμε σε σχέση με τις ευκαιρίες και τις προϋποθέσεις που δημιουργούμε για γκολ. Εύχομαι στον Λεβαδειακό να εκπληρώσει τους στόχους του.
Για το επεισόδιο που λέγεται ότι έγινε εγώ έχω να πω ότι πανηγύρισα το γκολ. Επειδή ο Μπάρκογλου έκανε μια χειρονομία κι εγώ νόμισα ότι την έκανε στο πάγκο μας του ζητάω προσωπικά συγγνώμη επειδή έκανα λάθος γιατί όταν τελείωσε το

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου